Narrowcasting is dé manier om je producten en diensten aan de man te brengen. Effectieve narrowcasting is alleen niet zo eenvoudig. Er komt behoorlijk wat kennis bij kijken. Daar gaat weer heel veel onderzoek aan vooraf. De marketing industrie wordt alleen maar groter. Dat bewijst wel dat ze effectief bezig zijn. Narrowcasting is de nieuwste en meest effectieve methode om producten en diensten onder de juiste doelgroep te promoten.
Effectieve marketing en stijgende verkoopcijfers
Het gericht adverteren is natuurlijk op zich niks nieuws. De reclames op televisie zijn bijvoorbeeld afgesteld op het programma. Bij kinderprogramma’s vind je bijvoorbeeld veel reclames voor speelgoed terwijl tijdens het kijken van voetbal veel commercials ziet van biermerken. Narrowcasting is nog een stuk specifieker dan dat. Er wordt nog meer rekening gehouden met de specifieke wensen van een doelgroep. Dat betekent dat de advertentie zelf ook aantrekkelijk is voor de doelgroep. Het einddoel van advertenties is uiteindelijk een stijging in de omzet. Door narrowcasting effectief in te zetten bereik je mensen die daadwerkelijk geïnteresseerd zijn in wat jij te bieden hebt.
QYN is een expert op het gebied van narrowcasting
QYN is al jaren bezig met onderzoek naar narrowcasting. Dat heeft geleid tot behoorlijk wat expertise. Klanten van QYN zijn dan ook ontzettend tevreden over de geleverde diensten. En deze klanten zijn niet zomaar de eerste de beste. Het gaat om grote merken, organisaties, winkelketens en bedrijven. KPN, het Erasmus ziekenhuis, Intersport en Luxaflex zijn daar een aantal voorbeelden van. Als jij graag jouw doelgroep wilt bereiken dan doe je er goed aan om contact op te nemen met QYN. Naast grote bedrijven helpt QYN ook kleinere ondernemingen met adverteren. De klant staat altijd op de eerste plaats. Dat betekent dat je kunt rekenen op een persoonlijke aanpak en een op maat gemaakt plan.